A külső brand (összefüggés a különböző brand területek között) tudatos építése
A márkaépítés alapvetően azt a folyamatot jelenti, hogy hogyan teszed ismertté a márkádat, azaz hogyan fokozod az emberek tudatosságát, egyben vonzod be az újabb érdeklődőket.
A márkaépítés „művészi” szintje már nem csak az eléréséről, hanem a lojális fogyasztó felneveléséről, edukációjáról és fenntartható elkötelezéséről szól, épp ezért egy profi márka folyamatban gondolkodik, aminek a dinamikája is meghatározó.
A hagyományos ATL/BTL aktivításokon túl vagy épp ezek helyett a digitális marketing elemeire épülő ismertség növelés -, vagy a még izgalmasabb tapasztalat és/vagy gerilla kampányok világába hívunk be az alábbi programunkkal.
Ha bevezetésben gondolkodsz, érdemes fontolóra venni az esemény-marketingben rejlő, multiplikálható kommunikációs üzeneteket: egy költséggel, több körös célcsoport-elérésről beszélünk.
Mivel a szervezet más típusú(belső) fejlesztésével is foglalkozunk, így a vállalat marketing szempontból történő márkaépítés stratégiáját összehangoljuk a munkáltatói márka, sőt a vezetők személyes márkájának gondozásával vagy polírozásával is, így nyújtva olyan komplex szolgáltatást, amelyre a hagyományos marketing-kommunikációs cégek nem képesek.
Az építkezés folyamata:
- mérés ( hagyományos brand kutatás és egy általunk fejlesztett szoftver együttes alkalmazásával)
- tervezés
- megvalósítás (arculattervezés és/vagy polírozás, belső- és külső piacra vonatkozó kommunikációs tanácsadás, belső branding és a vezetés személyes brandje, ezek PR- és más kommunikációs csatornákon történő kommunikációja, azaz TUDATOS, FENNTARTHATÓ márkaépítés)